Specjalista ds. Likwidacji Szkód – Oferta Pracy Skierniewice
2025-02-17
Kancelaria Brokerska Modus ogłasza rekrutację na stanowisko Specjalista ds. Likwidacji Szkód.
Oferujemy stabilne zatrudnienie, możliwość wyboru formy współpracy (UoP lub B2B) oraz pracę w nowoczesnym biurze w Skierniewicach. Poszukujemy kandydatów posiadających doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, wyróżniających się umiejętnościami analitycznymi i interpersonalnymi oraz nastawionych na rozwój zawodowy. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań oraz zakresu obowiązków znajdują się w poniższej ofercie.
Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny można przesyłać na adres administracja@modusbroker.pl lub skorzystać z formularza w zakładce Kariera na naszej stronie internetowej. Zapraszamy do współpracy.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. Likwidacji Szkód
Miejsce pracy:
Kancelaria Brokerska Modus
ul. Gałeckiego 14, 96- 100 Skierniewice
Forma współpracy:
Umowa o pracę (UoP) lub B2B
Kim jesteśmy?
Kancelaria Brokerska Modus to firma z ponad 27-letnim doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Renomia | Gallagher. Naszą misją jest oferowanie kompleksowych rozwiązań ubezpieczeniowych, które zapewniają bezpieczeństwo i wsparcie naszym klientom.
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie klientów przez proces likwidacji szkód (komunikacyjnych, majątkowych, osobowych), od zgłoszenia szkody po wypłatę odszkodowania.
- Analiza dokumentacji szkodowej i identyfikacja potencjalnych problemów.
- Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, rzeczoznawcami oraz klientami w celu efektywnego rozwiązywania spraw szkodowych.
- Doradztwo dla klientów w zakresie wymagań ubezpieczeniowych oraz opiniowanie dokumentów.
- Negocjowanie warunków likwidacji szkód i wsparcie klientów w rozmowach z kontrahentami.
- Współpraca z innymi działami naszej kancelarii.
Nasze wymagania: - Wykształcenie wyższe preferowane kierunki (np. ekonomia, ubezpieczenia) lub prawnicze
- Minimum 2-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej.
- Znajomość przepisów prawa regulujących działalność ubezpieczeniową.
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych.
- dobra znajomość MS Office (Word, Excel).
- Wysokie zdolności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów.
- Prawo jazdy kategorii B.
Co oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z długą historią na rynku.
- Możliwość wyboru formy współpracy (UoP lub B2B).
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach i kursach zawodowych.
- Przyjazną atmosferę pracy w nowoczesnym biurze w Skierniewicach.