KB MODUS

Specjalista ds. Likwidacji Szkód – Oferta Pracy Skierniewice

Kancelaria Brokerska Modus ogłasza rekrutację na stanowisko Specjalista ds. Likwidacji Szkód.

Oferujemy stabilne zatrudnienie, możliwość wyboru formy współpracy (UoP lub B2B) oraz pracę w nowoczesnym biurze w Skierniewicach. Poszukujemy kandydatów posiadających doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, wyróżniających się umiejętnościami analitycznymi i interpersonalnymi oraz nastawionych na rozwój zawodowy. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań oraz zakresu obowiązków znajdują się w poniższej ofercie.

Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny można przesyłać na adres administracja@modusbroker.pl lub skorzystać z formularza w zakładce Kariera na naszej stronie internetowej. Zapraszamy do współpracy.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. Likwidacji Szkód

Miejsce pracy:

Kancelaria Brokerska Modus
ul. Gałeckiego 14, 96- 100 Skierniewice

Forma współpracy:
Umowa o pracę (UoP) lub B2B

Kim jesteśmy?
Kancelaria Brokerska Modus to firma z ponad 27-letnim doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Renomia | Gallagher. Naszą misją jest oferowanie kompleksowych rozwiązań ubezpieczeniowych, które zapewniają bezpieczeństwo i wsparcie naszym klientom.

Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie klientów przez proces likwidacji szkód (komunikacyjnych, majątkowych, osobowych), od zgłoszenia szkody po wypłatę odszkodowania.
  • Analiza dokumentacji szkodowej i identyfikacja potencjalnych problemów.
  • Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, rzeczoznawcami oraz klientami w celu efektywnego rozwiązywania spraw szkodowych.
  • Doradztwo dla klientów w zakresie wymagań ubezpieczeniowych oraz opiniowanie dokumentów.
  • Negocjowanie warunków likwidacji szkód i wsparcie klientów w rozmowach z kontrahentami.
  • Współpraca z innymi działami naszej kancelarii.
    Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe preferowane kierunki (np. ekonomia, ubezpieczenia) lub prawnicze
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej.
  • Znajomość przepisów prawa regulujących działalność ubezpieczeniową.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych.
  • dobra znajomość MS Office (Word, Excel).
  • Wysokie zdolności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Prawo jazdy kategorii B.


Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z długą historią na rynku.
  • Możliwość wyboru formy współpracy (UoP lub B2B).
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach i kursach zawodowych.
  • Przyjazną atmosferę pracy w nowoczesnym biurze w Skierniewicach.